Új kinevezés a Maximize-nál

A jövőre már 15 éves fennállását ünneplő Maximize Médiaügynökségnél az ügyféligények jobb kiszolgálása érdekében új posztot hoztunk létre: a céghez nemrég csatlakozott ugyanis Vernyik Imre ügyvezető igazgató helyettes, nemzetközi terminológiával Chief Operating Officer.

Egyrészt az ügynökségünk média tervezési és vásárlási ügyfélköre idén várhatóan még több stratégiai megbízással is bővül, másrészt a digitális területen is egyre több integrált, adat alapú projektre számítunk. Ezen területeken túl a tervező csoportok irányításában is tevékeny részt vállal majd Imre, támogatva ezzel az ügyfelek márkastratégia-szemléletű kiszolgálását.

Vernyik Imre médiaügynökségi pályáját a Mediapolis-nál (ma már Wavemaker) kezdte. Jónéhány, az OMD-nél eltöltött év alatt megismerkedett a média szakma alapjaival, és belső szervezetfejlesztési projekteket is vezetett. A 2000-es évek elején, a Pan Mediánál kezdett el stratégiával foglalkozni, majd újra az OMD következett, ahol tovább mélyítette ezirányú ismereteit. 2006-ban a PHD Hungary megbízott ügyvezető igazgatója lett. A válság közepén saját vállalkozásba kezdett, ahol Branded Entertainment-tel és stratégiai tanácsadással foglalkozott. 2011-ben visszatért az ügynökségi szférába a Carnation Group médiadivíziójának vezetőjeként, beletanulva a digitális média rejtelmeibe. 2014-től egy új hazai ügynökség, a 1080p stratégiai vezetőjeként dolgozott.

„A piac változásai olyan kihívások elé állították a csapatot, melyeket egy nagyon tapasztalt külső szakember bevonásával tudunk legjobban megválaszolni” – nyilatkozta Kerti Attila alapító ügyvezető. „Hirdető ügyfeleink nagy többsége hosszú távon számít ránk és a kommunikáció felgyorsult digitális világa olyan kérdéseket vet fel napi szinten, melyekre a választ tőlünk várják – ehhez a tapasztalt senior kollegák közül a legjobbakkal szeretnénk dolgozni, ezért állapodtunk meg Imrével.”

Recent Posts