Ügynökségünk az elmúlt évek hagyományaihoz mérten 2016-ban is megméretette magát a média szakma hatékonyságát díjazó egyik legnevesebb eseményen, az EFFIE gálán.
A hosszú távú hatékonyság kategóriában, többek között a Heinekennel versenyezve hoztuk el a bronz minősítést, az Európai Utazási Biztosító Zrt. számára megvalósított médiakampányunkkal.
Az EUB 2013 óta töretlenül ügyfelünk, azóta munkálkodunk a költséghatékony forgalomterelésen és a konverzió növelésén. Évről évre sikerült a változatlan összegű média költségvetésből növekvő eredményeket felmutatnunk, a kampányok folyamatos kiértékelése és optimalizálása révén. Ez a díj megerősíti törekvéseink eredményességét, hiszen sikerült egy független szakmai zsűri elismerését is kivívnia.
Ezúton is gratulálunk a kampányon dolgozó kollégák sikeres munkájához!